- onödigt

För att jag orkar :D

SENASTE
1. Kompis du träffade: Klassen :)
2. Personen du pratatade med: Syster på msn och mamma i telefon :)
3. Du fick SMS av: Becca :D
4. Du kramade: Vican

IDAG
5. Kläder: tröja, linne, byxor
6. Bättre än igår: Ja

IMORGON
7. Är det: Skolavslutning :D
8. Planer: Skolan sen ha jag ingen aning
9. Något tråkigt som händer: Nja, lämna klassen över sommaren men kommer nog bara bli skönt

FAVORIT
10. Nummer: 7?
11. Färg: Röd kanske
12. Årstid: Sommar och höst
13. Saknar du någon: Ja :(
14. Humör för tillfället: Glad

 FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse? Snozade (?)
16. Vad åt du sist? Popcorn (a)
 17. Tror du på distansförållanden? Ja
18. Vem tänker du på just nu? Ingen speciell
19. Liknar du din mamma eller pappa? Mami
20. Ler du ofta? Japp :D
21. Välj en: kärlek, skönhet, kreativitet? Allt i ett? :p

LYCKA
22. Är du en glad person? Nu tror jag att jag är en glad människa
23. Vad gör dig glad? Vänner, musik, roliga människa? x)
24. Önskar du att du var lyckligare? de gör man väl
25. Är lycka överskattat? Nej
26. Kan musik göra dig glad? Ja :o

KÄRLEK
27. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dej"? Ja
28. Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig'' och menat det?: Japp
29. Har du en flick/pojkvän?: Nej
30. Är du nöjd med det? Ja och nej
31. Är du kär? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0