- skojskoj

Hemkommen från stan nu och det var riktigt trevligt där. Jag åkte en karusell och det var nog det värsta jag gjort i mitt liv. Fyfan så rädd jag var. men jag ångrar inte att jag åkte. vi körde även radiostyrda bildar två gånger och första gången höll jag på att skratta ihjäl mig, andra gången var inte lika rolig för då var några galningar där och man gjorde illa sig en massa men lite roligt var det iaf. har sagt hejdå till kompisarna nu också, kommer nog inte träffa dom på 10 veckor, kanske kommer träffa angelica men blir nog bara någon dag. Känns inte så roligt. Kanske ändå får ta och komma ner någon gång i sommar så kanske alla kan hitta på något tillsammans. vi får se helt enkelt :)

Ska snart ta och krypa ner, notus kommer tidigt så måste vara utvilad. Kan inte lägga mig och sova igen då precis, måste även ta mig en sväng till coop konsum för jag har ingen frukost här. Måste även inhandla någon slags middag. aja, onödigt vetande. x)


- Linnéa och Tina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0