- sommar sommar sommar :D

Skit vad varmt de är här uppe nu, 24-25 grader i skuggan. Imorgon och på fredag ska det vara 28-30 grader, och jag måste jobba. känns inte så roligt men som tur är så kan jag och sara ligga ute och sola rätt mycket för vi har inte så mycket att göra. imorgon ska vi jobba ute en hel del också. och då ska jag komma ihåg shorts, idag var jag så dum så jag hade långbyxor.
ikväll blir det att paddla till björkön(?) med vican och Linnea för att grilla marshmellows(?). myspys. ska snart börja bege mig till Linnea.

måste också få berätta att jag badat för fösta gången i år. de var tänkt att jag bara skulle vada lite men jag gick ut tills vattnet var nästan till midjan med notus så han fick simma lite och då skvätte han ner mig så blev som ett dopp iaf. det var nite alls kallt i vattnet, ska nog bada fler gånger i veckan när det ska vara så grymt varmt. :)

Nej, nu ska jag ta och cykla till Linnea :)

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för en grymt mysig kväll! <3

2009-06-25 @ 09:32:23
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0