Äckelpappa

Igår fick mamma för sig att vi skulle till stugan. Jag visste ingenting förutom när hon hade packat klart och frågade mig om jag skulle med till stugan. Men det är mysigt där ute så jag följde med. Igår kväll när jag, mamma och pappa satt ute på altanen skulle pappa gå in och fylla på mammas vinglas så han fick ta och fylla på mitt cola glas också. Så kommer han ut och har världens flin och man ser riktigt att han har gjort något.
Jag: Vad har du gjort?
Pappa: "Va, ingenting"
Mamma går in.
Jag: " Men seriöst, vad har du gjort med våra glas?"
Pappa: "Jag har hett kardemumma i morsans glas"
Jag: "hahah"
Tar en klung av colan,
Jag: "Vad konstigt colan smakar"
Pappa: "Vadå?"
Så smakar han lite och her sedan i ett russin. Jagska peta upp de så känner jag något  som inte är ett russin. Jag flyger upp från bänken.
Jag: "vadfan var de där? Va har du hett i min cola?"
pappa håller på att garva ihjäl sig.
Jag: "Är de en räka? Fyfan så jävla äcklig du är!"
Då har jag druckit och allt från colan.
Hela dagen har han gått och kallat mig räkan. Äckelpappa xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0