Älskade klass x)

det har varit en rätt slapp men rolig dag. Först hade vi matte och jag fick klart rapporten, känns väldigt skönt. Jag ska bara läsa igenom den sen skicka in till Annika, kanske jag blir ledig resten av mattelektionerna. Hoppas hoppas! Efter matten hade vi idrott det stod fotboll på schemat men eftersom jag är så förkyld och hade feber i söndags så var jag inte med. Men fy tusan vad roligt det var att kolla på. Ronja blev glidtacklad av micke så hon flög, en stund senare blev Miranda fälld av Simon och flög typ en meter upp i luften. Oj vad jag skrattade. Sedan hade vi Media och där började vi med att göra antingen ett bildspel från london, skriva vad vi gjort där eller redigera ihop allt vi filmat. Där var det också ganska roligt, började med vår server pluto inte ville fungera så hela datorn stannade upp och dampade. Sedan när kajsa kom med sitt usb istället och vi fick bilderna så istället kollade jag igenom dom och hittade några helt galet roliga bilder på linnéa. Efter ett tag fick min dator slut batteri så jag var tvngen att gå in och ladda den så ska jag ut igen för vi ska kolla på nästa års ettors koridor och rum då kommer mullz i dörren och skrämmer livet ur mig så jag trillar ihop på golvet. Kanske inte låter så roligt men det var roligt alltihopa. Fasen vad man skrattat idag.

Ikväll kommer då mamma, hon kommer från stockholm och ska sova här inatt. Mysigt värre. Innan hon kommer ska jag hinna duscha och lite sånt. Försöka få bort min huvudvärk efter fallet, vet inte riktigt vad som hände, om jag slog i huvudet i golvet eller om hjärnan gjorde en liten volt där inne. det får bli ett mysterium. haha. :D


-Underbara klass i London! <3


Jag önskar jag kunde göra något för dig, det tar ont i hela mig när du mår som du gör nu.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0