Demostration i skellefteå

Det är demostration (nazister och rasister mot de som inte gillar nazister/rasister)  i skellefteå idag. Pratade just med Vican igen och hon var livrädd, hon stod alldeles själv på busstationen och massa nazister kom och tågade med häst och vagn och massa instrument.
skulle vara lite roligt att se men känns ändå som att man inte riktigt vill vara ute på stan, det kommer bli mycket bråk ikväll och under dagen tror jag. hoppas det bara inte är med knivar och pistoler och allt för många skadas. det är lite onödigt tycker jag.


Två år sedan idag, huvva det är hemskt att tänka tillbaka på hur det var.
När man fick beskedet, hur ont det gjorde i hela sig. Det går inte beskriva.

Kommentarer
Postat av: Jossa

Förlåt! Jag vill inte att du ska tro att jag stöter bort mig dig. Förlåt. Det är inte meningen. Men duvetvem jag bott med var bara så svinig emot mig i torsdags på mobilen och jag orkar inte med det. Därför har jag stängt av den. Får nya numret på måndag hoppas jag, annars måste det komma på tisdag. Jag lovar att vara inloggad på msn imorgon eftermiddag/kväll.



Jag tänker på dig, du finns med mig hela tiden, förlåt om jag fått dig att tro annat.



Du är ju min tokneah <3

2009-06-06 @ 22:26:39
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0