Massa bilder och lite babbel

Har börjat träna notus att ligga med hakan i baken. Han är så duktig, fattade nästan direkt vad han skulle göra och när vi sluade kunde han ligga en längre stund med hakan i marken. Notus är så söt när han ligger så också, för ibland far kinderna ut på han x)


Nu kom världens bästa syster med chips, mums (a)
Imorgon är det jobb igen, sen ska jag försöka ta mig upp på tallbaka och träna lite lydnad. Syster ska ringa till vetrinären imorgon på morgonen för att boka tid för kastrering. Hoppas han slutar lukta på allt då som hon säger att han kanske kommer göra. det är de enda jag gillar med kastreringen. Imorgon kväll kanske jag far till agilitybanan med han om han inte är allt för slut i huvudet. Var länge sedan sist.

Här kommer lite bilder också, dom är tagna med mobilen. :)


- En nyfiken vovve i lägenheten i umeå :)



- Från då jag, lovisa och vican var med varandra förra helgen :)


- Min lillkusin my :)


- Morfars höns som inte gillade mig, dom sprang ifrån mig när jag kom och skulle titta på dom :o


- Denna söta unge satt med mig och sara (som jag jobbar med, hoppas jag inte har fel namn nu x) ) och tjollrade på. Vi blev helt kära i henne. Så grymt söt :o


- Himlen på midsommarafton. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0