Tråkigt

DITT LIV

Ögonfärg? Blå
Sko storlek? 28
Brukar du dricka ofta? De jag vill?
Svär du ofta: Händer
Antal kuddar i sängen? 2
Vad hatar du mest? Allt de dåliga i världen
Dina rädslor? Mannen, spindlar, fåglar med mera.
Ditt nästa mål? Gå ut skolan, få ett bra jobb och resa massor
Gillar du att ha folk omkring dig? Beror på vilket folk
Antal timmar sömn inatt? 14 timmar typ
Sov du ensam? Ja

Senaste person som du ..

Pratade med: Syster
Du sa hej till: Farmor
Du fick en kram av: Farmor
Ringde till dig: Pappa
Skickade sms till dig: Jossa
Fick dig att gråta: hm, vet inte. Kevin kanske
Du gick på bio med: Kompisarna i umeå, vet inte riktigt
Du gick på stan med: I london var det, angelica, tina, mullz, linnéa, mirre och therese

Har du någonsin..

varit kär: jopp
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Jepp
Spytt i skolan: Nej
Sett en död människa: Nepp
Förlorat en vän: Ja :/
Druckit: Smakat
Snattat: Nej

Favoriter

Färg: Sommarfärger<3
Mat: Vet inte riktigt, tror inte jag har någon favorit rätt längre
Efterätt: Har ingen
Rum i huset? mitt rum, eller källaren kanske
Månad? Sommarmånaderna <3
Kroppsdel på motsatta könet? Ögonen

Har du de senaste 24 timmarna..

Gråtit? Nej
Köpt någonting? Tro inte de
Varit sjuk? Ja, är sjuk nu :(
Sjungit?  Inte vad jag kan komma ihåg xD
Sagt "jag älskar dig"? nepp
Träffat nån ny person? Inget som jag lärt känna
Saknat någon? Jo
Kramat någon? Japp

Vänner

Vem av dina vänner är mest lik dig: Felle kanske?
Vem är högljuddast: Mullz, hon pratar med STORA bokstäver när hon "pratar"
Vem får dig att skratta: alla?
Vem har du känt längst: Felle


Kommentarer
Postat av: Mahlin

äh du gillar mig även om jag pratar lite högt^^

vaa är du sjuk nu? :( krya på dig neah!

2009-06-01 @ 14:21:13
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0