- klageri x)

När man planerat att vara ute mycket en dag så ska det bli dåligt väder. Skoj, nej inte precis. Solen försvann för några timmar sedan. Den som var så skön i morse när jag och notus var ute. man blir inte alls på något bra humör när det r grått och trist. men en sak gjorde mig lite gladare, det var att min kusin tog hem poison - every rose has its thorn. har gått och nynnat på den hela dagen och jag bara älskar låten.
ett studentflak har kört förbi mitt fönster, tyvärr tomt men ändå lite roligt att se. dom är nog hur glada som helst idag. mamma sa att det var massa studenter i stan som hade samlats på torget eller nått. de låter så otroligt kul, jag längtar tills det är min tur att ta studenten.
och alla dessa bussar. vad jag blir less på dom. dom hörs hur mycket som helst och bara stör. blåa och fula är dom dessutom. och vissa busschaufförer är så jäkla otrevliga. jag villar de inte. och andra kan inte svenska så det blir jätte svårt när det blir något problem med ens biljett eller så som igår kväll när jag skulle hem och jag inte hade fått min biljett (här skickar man sms om man ska åkabuss så får man ett sms tillbaka och de ska man visa upp för han som kör) så kunde inte schauffären svenska så bra och jag förståd ingenting. han förstod inte mig heller, tyckte lite synd om han men ändå. om man ska jobba som schaufför måste man nog kunna lite bättre svenska om det skulle uppstå något sånt här.
nu ser jag att det har börjat blåsa också. det kommer säkert börja regna om en stund också. skit väder! notus ligger och sover igen, jäkla slöfock. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0