- 21 juni 2009

Travet igår kväll. Träffade älskade sara, tusan vad jag saknat henne. Det får inte ta såhär läng tid tills nästa gång vi ses! Blev itne så mycket att vara med linnea som det var planerat, hon träffade sina kompisar och gick emd dom medans jag gick med fellepelle och satt med sara ibland. x)
Jag och felle spelade lite men vann inte en krona. Vi skulle ha vunnit om itne sussie skulle bytt hästar till några dåliga. Blä på henne.

Idag händer det inte så mycket. Ska nog ut och spåra med notus så ska snart fara och lägga ut spår. Har varit en sväng på marknaden idag också när jag, mamma och pappa gick till byn. Träffade på kusin matte som notus älskar. Nu ska jag göra lite andra saker.

Adjöken<3


- Notus, just hemkommen till oss. <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja det blev lite knepigt där kände jag. Känner mig värra dum :/ men jag tänkte att du kanske ville vara ifred med sara å resten eftersom jag inte känner dom så bra (A)

2009-06-21 @ 16:52:31
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0