Sommar! :D

Vad har hänt idag?
Jag, mamma, pappa och notus for ut i stugan för jag och mamma ville bada. Det var bra mycket varmare i vattnet idag än de var igår. Vi lyckades doppa oss fort och mamma kunde till och med simma ut en bit. Men fyfan vad äckligt det var med gräset som for mot kroppen och virade sig runt benen.
När vi kom hem från stugan hände det inte så mycket, skolade, spelade lite sims 3. Vi beställde kinamat till middag, mums, så jag och syster for in till stan och hämtade maten. Efter skulle Emma vattna blommorna och de slutade med vattenkrig. Vi, eller jag, drog in pappa också fast lyckades inte blöta ner han så mycket. Det slutade med att syster min var så snäll att putta in mig i buskarna så jag trampade på en kvist och fick ett enligt mig stort sår i hälen, såret är typ 2 centimeter långt och ändå rätt djupt. Efter slogs vi lite om vattenslangen också. x) Jag älskar vattenkrig med familjen!

Notus är dundersöt med sin tratt, han blir inte lika irriterad idag som han blev igår när han krockar in i saker. Han har även sprungit in i mig två gånger idag med tratten, inte så värst skönt att få den bak i benen. Älskade vovve.

Klockan börjar bli mycket så jag ska gå och lägga mig snart, har borta min bok så det suger.
Godnatt!


- varför ska du envisas med att hålla fast vid henne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0