- Jag mår bra!

Var väl inte den bästa skolavslutningen man haft, mycket bättre i grundskolan. Men skit samma, nu är det sommarlov till någon gång i agusti, vet inte när vi börjar om men får ta och ta reda på det. Får inte veta mina betyg idag som det var sagt för några hade inte lämnat in alla uppgifter så lärarna kunde inte sätta några betyg på dom därför påverkas med att inte få se sina betyg. Det suger väldigt mycket, är så nyfiken på mitt datakunskaps betyg. Hoppas verkligen på ett MVG där och tycker jag borde få det eftersom jag fick MVG på båda proven och så. Menmen, ska nog inte hoppas förmycket ändå så jag blir besviken. :)

Ikväll blir det att fara in till stan för att gå på tivolit som är här tillsammans med Angelica, Carro(?), Linnéa, Mullz och Tina. Ska bli roligt. Far ju som sagt hem på torsdag med mamma, orkade inte åka buss hem idag och ingen är ändå hemma så varför ska jag vara hemma då, jag kan lika gärna vara här då. Notus kommer också hit imorgon på morgonen då ska jag försöka träna med han. Han får även lite miljöbyte och tror det kan vara bra för Notus.

Jag mår väldigt bra. Även om vissa stunder är tunga och man känner bara en sån fruktansvärd saknad efter kevin så tar jag mig framåt. Och livet är inte en dans på rosenblad, de har jag lärt mig nu och man kan inte gräva ner sig i allt. Visst har jag saker i min bakgrund som är förjävliga och jag inte alls borde ha varit med om. Men jag kan inte ändra de. Jag måste bearbeta allt och sedan gå vidare. Jag hoppas jag en dag kan polisanmäla också. Jag klarar mig, jag är stark och har mina vänner, jag har min familj och min hund och jag har min katt. Och jag har min syster som jag börjar kunna prata med lite smått. Och det är sommar! Så jag mår bra, väldigt bra. :)

Kompisarna i bureå, vi måste hitta på något allihopa snart igen! :)


- Linnea och Julia :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Att vi ska! Vad gör du i helgen? ;);)

2009-06-09 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0