Världelösa dag

En sån världelös skoldag. Började med engelska där vi bara hade betygsamtal - kunde tagit sovmorgon. Sedan var det dags för matte där vi bara lämnade in böckerna och skrev en utvärdering - kunde sovit här också. Sedan var det lunch och sen media där vi såg film. Filmen sög! Snacka om att dagen var sämst. Bara drygt att sitta där och inte göra ett nå. Upptäckte nu att jag har fått 90 minuters sen ankomst på median. jag var där i tid! :o de enda var att jag och angelica skolkade den sista halvtimmen. Åh jag fattar ingenting! och jag är så less på skolan och less på vissa människor. blää. jag vill ha sommarlov nu på stört.

Jag älskar min hund och SAFT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0