ängel..

Det har gått nästan 14 månader men det tar ändå ont. Ska smärta och saknaden någon gång försvinna? Nej, tyvärr Nea den kommer altid finnas där.
varför kan människor som har gått inte komma tillbaka, en sista gång, så man får säga en sista grej, säga hur mycket personen betyder för en, hur mycket man älskar den?
varför försvann just dom jag älskade? varför kunde inte någon annan dö istället för dom jag kände? Varför? Varför? Varför? Samtidigt som jag stället mig dessa frågor känner jag mig så jävla dum. Ingen ska få känna en sådan smärta som efter en person som gått bort. Men när man känner så grym smärta så vill man bara få bort den, jag skulle kunna göra vad som helst bara jag slapp detta. Kom tillbaka!
14 månader. det är för länge ängel. ta och kom hem nu! vi behöver dig här..


Kommentarer
Postat av: mullz

jag finns här neah, jag vet hur det är<3

2009-05-19 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0