:)

Jag har hunnit med massor idag:
* Duschat
* Åkt till stan och hämtat mina Pund och gjort annat i stan också
* Åkt till Piteå och klippt mig
* Åkt hem och firat morfar
* Skjutsat Mysan på moppen och lärt henne köra moppe.
* Färgat mammas hår

De kanske inte verkar så mycket men de är mycket. Att åka upp till Piteå och bli klippt och sånt brukar ta en hel dag i vanliga fall. Men nu for jag och emma från bureå vid halv 1 och var framme nån gång just före två. Och sen var vi hemma i bureå före sex. Och sen haft kalas för morfar och massa sånt :) Jag känner mig duktig!

Imorgon är det fest för Sussie, hon har fyllt 40 år, så jag kommer nog inte skriva så mycket då, felle kommer på dan nån gång så vi ska göra oss klar och tror hon skulle fota notus till hennes arbete, esch jag minns inte. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0