super! :D

allt känns så himla bra just nu! känns som jag kan klara allt och jag föralltid kommer må såhär bra. det är så underbart! livet är underbart just nu. alla problem, allt jag gått igenom, kommer lösa sig. tillslut så. man måste bara ha lite tålamod och acceptera sina nedgångar. för livet är fan inte perfekt, de kommer och går problem hela tiden men måste bara lära sig att ta dom och inte gräva ner sig så mycket  som jag alltid har gjort. visst, de är helt okej att gråta, sörja dom som gått bort. bearbeta de man gått igenom. man måste göra de! men man kan inte stå fast i gropen hela tiden. vi måste se framåt och inte bakåt. ikväll ser jag bara en framtid. och de är underbart. jag känner mig stark. jag har alla mina vänner runt om mig. jag har min familj, min underbara hund. och jag har viljan, viljan att klara de här! för jag kan. jag är inte dåligare än alla andra bara för jag har de svårt i skolan, jag är inte dåligare än andra för att jag har blivit utsatt för ett övergrepp, jag är inte dåligare än andra för att jag tagit helt fel beslut i livet. Nej, absolut inte. jag är kanske starkare än alla andra för jag har klarat mig hit och för att jag vill klara mig längre. för jag kan. livet är helt underbart ikväll! och jag älskar alla mina vänner, min familj, min vovve!

Tack, vican, lovisa, linnea, matilda, julia, felle, jossa, mamma, pappa, syster, becca, frida, sandra, anna, sussie, linnéa, angelica, miranda, mullz, tina, linda, farmor, farfar, mormor, morfar, matte, daniel, david, anna, my, isa, sara, roxy, emma, Jolina, Emely, Kevin, Emma, tuva. säkert har jag glömt massa också men alla ni som någon gång under min livstid har funnits i mitt liv tack! <3

Jag klarar de här, jag mår bra, jag kan, jag är stark! :D

Kommentarer
Postat av: Jossa

Åh jag blir så glad av att läsa detta <3

2009-05-20 @ 12:32:41
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/
Postat av: Linnea

Härligt Linnea! Jag visste det <3 Bara man har viljan så klarar man sig igenom allt, Vännen <3

2009-05-20 @ 15:14:06
URL: http://berglundarn.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vad roligt att höra, jag blir nästan lite rörd... :D

2009-05-28 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0