Lägenheten! :)

Duktiga Nea har varit framme igen. Jag har städat lägenheten OCH möblerat om helt själv. Jag är så duktig ibland. Nu ser det ut såhär. Förut hade jag sängen under fönstret, soffan hade jag där sängens ungefära mitt är nu och tv har jag bara vridit lite. :)
Köket kan man se lite av i vänstra hörnet, jag ville inte fota de eftersom jag inte har diskat så det ser förjävligt ut där. x)



Detta är då min hall, ytterkläder och massa reklam både i hyllan och i dom där påsarna, jag tror de är dagt att sätta upp en lapp på dörren där det står "ingen reklam tack" eller nått sånt x)
Toan är "bakom" kortet, alltså där jag står och fotar.
Jag har väl inte dne snyggaste lägenheten men skit samma, jag ska bara bo här ett år till SEN KOMMER FELLEPELLE!! :D Så jäkla roligt, jag längtar!! :)

Kommentarer
Postat av: Jossa

Du har ju en riktigt fin lägenhet ju :)

2009-05-18 @ 18:01:57
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar din lägenhet =)

Fast när jag kommer måste vi skaffa en större ;)

FAN VAD JAG LÄNGTAR! <3

2009-05-18 @ 23:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0