-

Huvva vilken dag! De började redan i morse då mobilen ringde för väckning, jag ville inte alls kliva upp. När jag väl kom till skolan och skulle äta frukost fick jag i mig en halv macka. Sen hade vi matte B och jag hatar matten så himla mycket, om man kunde skjuta den så skulle jag gjort de för länge sedan. De enda positiva med matten idag var att vi HAR FÅTT EN NY LÄRARE!! Annika har matte A nu och vi ska ha nya enda till SOMMARLOVET. Så underbart bra! Hatar annika, hon suger, man fattar ingenting av vad hon babblar om. Aja. på matten håller vi på med någon slags raport och då gjorde jag fel typ helatiden så jag fick springa och leta sudd men hittade inget och sen skulle jag ha en linjal men hittade de inte heller. bajssaker som försvinner när man behöver dom. Efter matten började väl dagen bli lite bättre. Påväg till idrotten sparkar linnea på en sak som hon trodde var lös fast satt fast i marken och snubblade, jag höll på att skratta ihjäl mig!! på idrotten hade vi brännboll och jag fick in några för mig bra slag. brukar aldrig träffa den där förbannade bollen. Efter lunch fick vi sluta eftersom alla Matte A hade nationelle prov och de är inte så många i klassen som går Matte B och kajsa skulle vakta inne hos dom som hade nationella. :)

Senare idag ska jag in till stan och fika med Linda, mysigt!
Nu ska jag fortsätta ta emot alla hundratals låtar syster skickar till mig :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0