Sussie :)

Till Mullz: super! Du får bli min tolk och talare ibland om de behövs :D


Jag är trött, sov 4,5 timmar inatt så det kommer att bli en tidigkväll ikväll.
Det blev en lyckad kväll igår för sussie, hon hade roligt och höll på att skratta ihjäl sig när vi visade bildspelet och filmen. På dagen hade hon varit och fått massage och fixat till sig på Karma och när hon kom till folkan blev det middag, tacosbuffe. Innan middan visade vi bildspelet och efter vart det filmen. vi lekte även lite lekar och sånt, dansade gjorde endel också. :)
Efter ett tag drog jag och felle hem och såg OC, jag sov under den mesta av tiden menx), vid halv 3 på natten ringde mor och sa att vi kunde komma och städa, så 03.10 ungefär for vi till folkan och städade. När vi kom hem var föräldrarna fortfarande vakne så vi gick ner och snackade. så vi somnade nog inte förrän 5 tiden. Men rätt skoj kväll iaf :)

Grattis ännu en gång i efterskott Sussie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0