-

I morse när jag hoppade på bussen påväg in till stan för att sedan byta buss till 2:an så hoppade mammas jobbarkompis på bussen och satte sig bredvid mig. Hon är jätte snäll och vi har pratat och träffats flera gånger. I stan när bussen stod i trafikljusen och hon skulle hoppa av på nästa hållplats så säger hon:
"Är det ingen som har tryckt åt mig, nehe, då får jag ta och trycka själv då"
Jag trodde jag skulle dö av skratt, men jag ville samtidigt inte visa hur roligt jag tyckte de lät när hon sa sådär. Så jag fick knipa igen munnen och skratta inom mig. Och jag kan lova att er att jag verkligen skrattade då. Jag är sämst humor så ni kanske inte tycker de där var nå roligt men smaken är som baken - delad mitt itu. ;)

Senare på gympan hade vi dans och då höll jag också på att skratta ihjäl mig. Vår lärares min var så jäkla rolig. Hon är så knäpp den där läraren att man inte kan låta bli att skratta åt henne. Jag tycker inte om henne heller så då blir de bara värre. x)

Dagen har helt enkelt varit bra. Nu ska jag göra klart svenskan sen blir det psykologin. Huvva säger jag bara!


- världens bästa mamma och världens bästa hund! Jag älskar er! <3
och krya på dig mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0