-

Den här dagen har inte varit bra. Började med att jag vaknade på ett pisshumör. Kände att jag inte alls ville vara bland folk idag. Men jag cyklade till skolan, käkade frukost och började lektionen. Jag och Angelica gick ut och satte oss för att jobba. När vi ska sätta oss ner dunkar jag först datorn i soffan, sen när jag satt in våra laddare i väggen och ska sätta mig och he datorn i knäet dunkar jag datorn i soffan igen och tappar pennan och sätter mig på papperet. När jag sen ska "ta fram" papperet som är under mig sliter jag sönder de. Så jävla typist. Hela lektionen gick rätt bra, när jag kom hem och går ut till tvättstugan med en tung tvättkorg ser jag att grannen har flyttat klossen så jag har förlorat min tvätt tid. Jag var inte glad då, jag går ilsket upp i lägenheten igen och slånger in tvättkorgen i garderoben och förbannar mig över grannen. Varför kan dom inte skaffa två klossar om dom ska hyra ut deras andra lägenhet? När jag lugnat ner mig ringer jag till IKEA för att höra på APU plats men då svarar inte den där jäkla tanten som jag ska prata med. Jag ska snart ta och ringa henne igen, om hon inte svarar nu så ringer jag Norran annars hade mamma några tips. Hoppas jag har lite tur idag och får någon plats.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0