-

Ett skitinlägg!!


Jag vet inte alls vad det är med mig idag. jag mår inte alls bra. Helst skulle jag bara vilja lägga mig ner och gråta. men de går inte gråta. Jag vet inte vad det är för fel på mig. Jag borde må bra eftersom jag har så mycket bra saker och människor runt omkring mig men ändå så är det något som tynger mig och jag vet inte vad. De värker inom mig, det tar så förbannat ont. jag skulle vilja ut och springa minst en mil, bli helt slutkörd så hela jag domnar bort. jag vill skrika så mycket att halsen svider.
Jag får stunder då det enda jag ser är att en vän gått bort, jag vet att vännen finns kvar men ändå så vill jag bara ställa mig upp och skrika, gråta och slå på något. För just i den stunder finns det inget verkligare än att personen inte finns mer. Det är läskigt att få sånt, jag vet inte vad de beror på. Kanske att de är flera jag känner/kände som gått bort i mitt liv. Jag har inte en aning!!!!
Jag blir galen, jag orkar inte må dåligt längre. Jag har gjort de i 6 år, jag vill inte slösa bort mer tid på att må dåligt, men vad ska jag göra för att inte må dåligt? Jag kan inte glömma allt som jag varit med om. Och jag vet inte hur jag ska kunna gå vidare heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0