-

16.38.
Jag har nyss kommit hem från skolan och en sväng på stan för att fylla på mitt busskort. Dagen har inte varit okej. Jag har varit trött som ett tok, läraren har haft damp på mig, regnig dag och vara dyngsur när jag kommit fram till skolan och när jag cyklade hem efter jag stan och åkt tillbaka till skolan för att hämta cykeln sen har bara varit allmänt småirriterad över allt och ingenting. Maten var äcklig, potatisburgare, jag har inte haft någon matlust, ätit en halv potatisburgare och lite sallad på hela dagen. Verkligen inte bra, jag vet de själv men jag är inte hungrig eller har någon matlust och då kan jag inte äta hur mycket jag än tvingar mig. Nu ska jag iaf ta och försöka få i mig något.

Det känns som en jävla misshandel!
Det tar förjävligt..


- just nu känner jag att jag har jävligt tur som har såna underbara vänner på skolan, utan er vet jag fan inte vad jag skulle ta mig till just nu. Och ett extra tack till linnéa som orkar höra på min skit och ställer upp. Tack Tack Tack!

Kommentarer
Postat av: muttis!

Hejhej! Du hur är det riktigt? det låter inge bra det där :( Tänkte höra om du är kvar i Umeå i helgen eller om du ska till Bureå? Ifall du ska vara kvar i Umeå någon helg får du gärna säga till så kan vi ju hitta på något? :D

2009-11-19 @ 15:13:53
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0