-

Min rygg håller på att dö. den gör så fruktansvärt ont. de började på gympan idag då vi skulle göra "plankan", ni vet den där man håll ypp sig med tårna och armarna och ska stå så i t.ex. 1 minut. Jag trodde jag skulle avliva när vi gjorde den. nere i svanken tog de så sjukt ont och de strålade ut över hela ryggen. när vi hade gjort plankan två gånger vägrade jag göra den fler gånger så jag fick göra situps då. mycket bättre, ryggen mådde lite bättre då iaf men den mår långt ifrån bra. jag som just fått skön massage och den hade blivit okej. Någon som vill byta rygg med mig?
Annars har dagen varit bra, imorse mådde jag inte så bra men de blev bättre under dagens gång. efter skolan ringde jag och angelica om apu platser men min hade fortfarande inte kollat med den där tjejen som är där nu. suck! jag får ringa dit imorgon också. de ska ju vara inne på fredagm känner mig väldigt stressad över att hitta någon plats. om jag inte fått plats på fredag så ska jag höra med kajsa om mer tid. jag vill inte sitta och ringa med lärarna. efter att jag och angelica ringt om apu var jag kvar, orkade inte åka buss själv så väntade på linnéa. hon skickade en JÄTTE hemsk bild som hon själv ritade med en av de knäppaste personerna på skolan, de var verkligen inte en okej bild! hemsk hemsk hemsk!
Snart ska jag göra middag och sen ska jag pyssla lite nu när jag har tid över. ;)


- inte så snygg bild på oss men jag har inte så många med mig och vovven på.
I miss you!


Och jag saknar Dig så otroligt mycket..

Kommentarer
Postat av: Jossa

Åh ont i ryggen suger :O men jag har sagt det förut och jag säger det igen, spikamtta (A) Coop (obs) säljer ju dem för 199 och jag har ju en sån o de är skitbra, du får önska dig en i julklapp :)

2009-11-18 @ 17:15:37
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0