-

De är lite bättre idag, jag har ätit iaf lunch idag, jag är inte lika trött och ja, de känns bättre. Jag försöker tänka positivt och sätta upp mål för dagen och veckan. Då går det.
Imorse vaknade jag med uppsvälda ögon. Inte så roligt, var inte lätt att hålla upp dom precis. De blev bättre när jag kom till skolan. Vi hade grafisk kommunikation på morgonen, den enda lektionen för dagen för mig, linnéa och tina, riktigt skönt. Jag, linnea och tina satte oss i ett grupprum för att "jobba", tror inte det blev mycket gjort för någon av oss. När jag kommer hem i helgen ska jag lägga upp ett klipp från idag, om jag kommer ihåg de. Linnéa och Tina satt och klagade över att de smärtade i deras armar, dom båda tog baconsprutan igår. Jag tyckte lite synd om dom faktist samtidigt som jag kände lite skräck över att jag också kommer måste känna mig så, dom båda mådde dåligt, stackarna. Dessutom hade alla tre träningsvärk ifrån gympan igår, ingen av oss kunde skratta, de tog riktigt ont i magen och revbenen då.
Nej, nu måste jag kila ut till tvättstugan för att hänga tvätt och sånt.
Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Jossa

Alltid skönt o veta att du mår bättre/bra <3<3

2009-11-19 @ 17:02:59
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0