-

Heelg! Så skönt.
Igår var det fullt upp hela dagen, först skola sen buss hem med 16.10 bussen. Kom hem, hör och häpna 18.10, bussen var inte så jätte sen (den ska egentligen vara i bureå 17.50 men kommer alltid 18.20-18.30). Jag ville applådera åt busschaffören men jag lät bli. Han verkade läskig!
När jag kom hem åt vi middag och sen började jobbet, sortera reklam och idag + morgon ska jag dela ut all reklam. De är mellan 400-500 hus och lägenheter tillsammans. Suck! Men lite inkomst är de iaf och jag måste verkligen ha pengar om jag ska kunna köpa julklappar annars blir vännerna utan och de vill jag inte. =)
När klockan var 20.10 började vi rulla först mot byn för att ta ut pengar och sedan mot stan där vi skulle plocka upp Felle och Fanny först och sen rulla vidare mot bion. New Moon.

JOSSA OCH ALLA ANDRA, LÄS INTE HÄRIFRÅN OM NI INTE VILL VETA OM JAG TYCKER DEN VAR BRA ELLER INTE!!!!

Jag tycker den var bra, lätt värd pengarna. Dom hade följt boken väldigt bra ändå. Men jag tror om man inte läst böckerna så tycker man att första filmen är bättre. Men den här är helt klart coolare än första enligt mig. De coolaste var när vargarna slogs. Det fanns fler scener då de var väldigt häftigt gjort. Jag blir lite sugen på att byta inriktining till Rörlig bild så kanske jag en dag också får göra en film med häftiga scener och massa. Skulle vara grymt roligt!



- Världens bästa mamma! Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Jossa

Jag gilla att du skrev ut en varning i inlägget, så jag inte råka läsa :D haha, men jag är som alla andra människor, får man inte göra något så vill man :O men jag kan läsa inlägget helt på söndag när jag också sett New Moon (A) hoppas de går bra o dela ut reklamen :D <3

2009-11-21 @ 13:39:08
URL: http://Vilseidetsvarta,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0