-

Grannarna skriker/pratar jätte högt så de hörs väldigt tydligt in till min lägenhet. Rätt störande, men vad kan man göra. Jag kan ju inte direkt gå över till dom och säga att dom ska vara tysta. Får hoppas att dom lugnar ner sig snart. x)
Snart ska jag också börja plugga, historia prov på fredag. jag är verkligen inte peppad på detta. förut tyckte jag att historia var rätt intressant men nu.. nja de är inte mitt bästa ämne direkt. hoppas de bli bättre efter de här provet. våran lärare att det var nu de skulle bli roligt. jag får hoppas han var rätt.

Idrottslektionen var jäkligt rolig. SKRIDSKOR! Jag glömde mina hemma i skellefteå så när jag kom dit tänkte jag inte vara med. men då hade Erik tagit med sig en massa skridskor till nästan alla så jag kunde vara med. de var länge sedan jag åkte och har glömt hur roligt de var. jag ska lätt åka mer skridskor i vinter. jag och tina snackade om att vi ska åka på en plan vid henne. hoppas de går. ska dra med mig någon till tallbacka hemma också för att åka. Jag ska bli duktig på skrillor. kanske syrran får träna mig. Vill du de Emma? ;)

Resten av veckan ser ut såhär:
Onsdag (idag): Skola, middag, plugga, grey´s anatomy
Torsdag: skola, en promenix kanske, plugga, middag, plugga
Fredag: Skola, buss hem, middag, Bio med Linnea =)
Lördag: sortera och dela ut reklam, middag, sen vet jag inte
Söndag: dela ut reklam, middag, åka tillbaka till umeå

Nu ska jag sätta igång pluggandet.
Adjöken!


- Jag saknar dig bästa vän och jag skulle behöva vara med dig, få skratta om jag vill, gråta om jag vill, vara mig själv en lite stund. Få en kram av dig, prata ut, höra att jag duger precis som jag är, ser ut eller de misstag jag har gjort i livet.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bio på Fredag!! :D mattis kunde inte följa men hon kanske hänger på efter bion ;)

2009-11-25 @ 20:34:59
Postat av: Emma

Kanske om du är snäll

2009-11-26 @ 11:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0