-

Egentligen mår jag inte dåligt idag, jag mår bra! Jag har bara lite hemlängtan. Men annars är det bra. Fast ändå värker de inom mig. något som gnager men jag kan inte komma på vad det kan vara. Visst, de kan vara de jag varit med om och allt som hänt, men det känns inte som de. Det är något annat.
Nej, nu ska jag inte tänka på de. Då kan jag inte sova senare.
Jag har suttit och kollat lite på kniven mot strupen eller vad de nu heter. Jag kan bara säga att programet suger! Allt han säger känns så intränat och väldigt fejkat. Suck! Kan inte Sverige göra några "riktiga" program? Det är få program vi lyckas med tycker jag. Lite synd.
Nu ska jag lägga mig och kolla om de är något på teven igen som funkar att somna till.
Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Jossa

Kniven emot strupen är en ren kopia av Gordon Ramsays Kitchen nightmares :O men gordons program är bäst :D

2009-11-27 @ 14:28:08
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0