-

Väldigt långt och tråkigt inlägg!
Jag hann och orkade aldrig skriva något igår.
Det började med skola 08.35, prov direkt och jag tror att det ändå gick rätt okej. Ett G iaf. Sen var det engelska där vi jobbade med grupparbetet, vi ska skriva ett brev om något och sedan skicka iväg de till en klass i USA. Engelskan spårade rätt rejält. Efter engelskan var det lunch sen ett långt hål, från 11.30 till 14.00. Egentligen skulle jag ha haft textkommunikation men jag är klar med allt där så jag behöver inte sitta i klassrummet (vi har kursen på distans och måste vara i ett klassrum en gång i veckan men när vi har gjort klart uppgiften så behöver vi inte vara där). Vid 14.00 tiden började psykologin och ännu en till genomgång, hon har bara genomgångar och man orkar inte sitta till 15.30 och lyssna, men de verkar hon tro. Bajslärare! Vi fick iaf sluta 10 minuter tidigare. Jag åkte direkt in till stan tillsammans med Angelica och Tina och gick sedan ner till busstationen för att ta 16.10 bussen. Det var någon konstig busschafför denna gång, det började med att han for från busstationen 16.20 istället. När vi just hade kommit ut från busstationen så kör han jätte ryckigt. Gasar, bromsar, gasar, bromsar. Och så kör han hela vägen hem. När han stannade i Sikeå, Ånäset E4, Ånäset och alla andra ställen han stannade på stog han still typ 10 minuter. Han körde in på en P plats två gånger utan att någon hoppade på eller att någon hade tryckt på stopp. Så 18.30 var jag i bureå på E4 där syster stod och väntade på mig. Jag åkte direkt hem, slängde i mig middan. Jag cyklade på byn och var framme där 18.40 tog ut pengar och cyklade sedan vidare till folkan där jag skulle möta Linnea och upptäckte att jag var före henne. Lycka! Jag hann! När hon kom blev det bio Luftslottet som sprängdes. Den var bra och riktigt spännande vissa stunder, jag trodde jag skulle dö där ett tag. x) Tack för en trevlig kväll! :)
När jag kom hem la jag mig framför teven med mamma och såg Skavlan och sedan Idol. Mariette åkte ut. De sög men man förstod ändå nästan de. Jag tror Erik kommer vinna. Men jag hoppas att Calle vinner ändå. Mellan 00.00 och 00.30 började jag sortera reklamen jag ska dela ut idag och imorgon. Och sen gick jag och la mig.

Imorse vaknade jag först av att notus kom in på mitt rum och skulle upp i sängen så jag fick tränga ihop mig och sen "la" (läs föll) sig på mig. Sötvovven la huvudet på magen och sov. Han är så sjukt söt på helgerna och man kan inte låta bli att älska han. Jag somnade om och vaknade av att någon skickade ett sms till mig, försökte somna om men de gick inte så jag kollade irriterat vem det var som hade väckt mig. Jag ville ju soooova!
Till Jossa: Fy skäms på dig som messade mig!
Så nu idag har jag spelat Gitar Hero, skjutit luftpistol eller vad de heter. Jag mötte pappa men förlorade båda gångerna men jag ska snart gå ner och möta han igen då ska jag vinna. Efter att jag skjutit luftpistol sorterade jag in reklamen jag hade glömt inatt och nu sitter jag här. Men det blir inte länge till. Jag är så datorless!
Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll, vi får se. Kanske bara slappkväll, kanske en kompiskväll. jag vet inte. Nu ska jag iaf gå och tvinga pappa att möta mig igen.

Adjöken och ha en bra dag!
Hoppas det gick bra på öppethus för alla er i skellefteå som hade de. :)


- Jag gillar bilden även om den är suddig! :)


Kommentarer
Postat av: Jossa

oj förlåt för att jag väckte dig (A)

2009-11-28 @ 18:17:46
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0