-

Dagen började ju verkligen på topp. INTE. Pappa och mamma lever om så dom väcker mig som vanligt. Pappa skriker i telefonen och går sedan till deras sovrum och smäller i garderobslådorna så jag tror dom ska komma ut genom min vägg. Fattar inte vad dom har för fel. de är inte så svårt att vara lite tyst på morgonen när folk sover!
Dessutom är de sjukt kallt ute och jag måste ut och dela ut resten av reklamen. Sug apa säger jag bara, reklamen kan fara åt helvete.
Men annars är de en toppen morgon. De är första advent och mamma har tänt ett ljus och håller nu på att sätta upp julgardiner och nu vill hon att jag ska gå och måla någonstans så är väl bara att göra de. Kanske går på till parken och byn för att kolla om de finns något intressant eller om de vara är ointressanta saker där som alla andra år :) Jag är väldigt positiv nu känner jag. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0