-

Jag ska kanske få massage på söndag. Känner verkligen att jag behöver de. Min rygg håller på att gå av. Tidigare i veckan kunde jag inte börja mig framåt då sved de i hela ryggen och ryggraden. Jag får hålla tummarna för att det blir massage på söndag. :)

Idag har det inte hänt så mycket, skolan tills 13.25. Jag fick ett skrattanfall påväg tillbaka till skolan från lunchen. Jag vet inte själv vad jag skrattade åt men tydligen var det väldigt roligt. Jag hade bara två lektioner idag så det var riktigt skönt. På Svenskan håller vi på med typ språket. Det är ett ganska stort arbete och väldigt jobbigt, men när det är klart blir det nog bra. Efter skolan åkte jag in till stan, hade ändå inget bättre för mig, med linnéa och Tina för det var bara vi som hade slutat. Tinas buss kom ganska fort så jag och linnéa gick lite på stan. Vi kollade in de nya DJ Hero, det verkar vara svårt men ser roligt ut. Måste pröva de någon gång. Efter att vi kollat på spelet gick vi förbi "apberget" där dom hade tänk ljus för de två omkomna i bilolyckan här i Umeå förra veckan. Efter de gick vi in på up2 och vidare till MVG. Sen ringde linnéas kompis och dom skulle iväg. Då åkte jag hem och sen har jag inte gjort så mycket. Är jätte sugen på att fara och simma någonstans men jag måste spara pengar. Jag hatar att vara utan pengar och måsta spara. Men får väl se om jag far i helgen och simmar i bureå, är så mycket billigare där än här i umeå.  ;)

Ha en bra kväll!


- jag och linnéa hemma hos tina. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0