-

jag blir less på mig själv, på att jag aldrig kan somna på kvällarna i umeå, de senaste veckorna har jag inte somnat före 00.00 många gånger. vad är det för fel? jag som brukar somna 22.00-22.30 och nu sover jag inte före 00.00. hur trött jag än är så går det bara inte. jag har varit vaken sen 05.30 idag och är sjukt trött, höll på somna vid fem tiden tidigare idag. åååh, bajsskitpisskorv. och när man inte kan sova och vet att man måste sova för att orka dagen efter så blir man stressad och kan inte sova å heller.
jag ska slå på en film nu och hoppas på att få somna snart.
Hoppas ni kunnat sova ikväll och inte vaknat något under natten! :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jossa

Jag kan typ trösta dig med att jag sovit som ett as inatt också :O Fridolf har ifrån 23.30-04.00 väckt mig ungefär var 20.e minut :O

2009-12-01 @ 11:26:31
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0