-

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 78.16:-
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Klasskompisarna
4. Hur lång är du? ca.1.70
5. Vilken är den senaste filmen du sett? I skuggan av värmen
6. Hur löd ditt senaste sms? kram<3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? de beror på vem de är, men mest sms kanske
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
9. När såg du senast din mamma? I tisdags
10. Icke godkänt i något ämne? Nepp :9
11. Mvg i något? Ett ämne :)
12. När vaknade du idag? 07.50
13. Vilken är din favoritplats? Stugan på sommaren i hängmattan kanske (a)
14. Vilken plats föredrar du minst? Långt ute i skogen alldeles ensam x)
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? I södra sverige tror jag men man vet ju aldrig
16. Hur stor är din säng? jag vet inte, den räcker då åt mig :o
17. Vad sover du i? pappas t-shirt och pyebyxor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st
19. Var har du bott/bor? Bureå och Umeå
20. Tycker du om kinamat? Ja
21. Tycker du om kaffe? Ja, gott
22. Vad dricker du helst till frukost? Mjölk el Oboy
23. Kan du spela poker? Ja, de pappa har lärt mig iaf (a)
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nej :o
25. Vill du ha barn? Ja!
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? Saker jag gör tillsammans med kompisar, presenter, kläder osv.
30. Äger du dyrbara smycken? Något enstaka tror jag
31. Kan du rulla med tungan? Nej, tro inte de xD
32. Vem är den roligaste människan du känner? linnéa, lollo, felle, linnea, och typ alla andra jag känner x)
33. Vad har du för ringsignal? fall for you - secondhand serenade
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jo de tror jag
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en bok :p
36. Kan du byta olja på bilen? haha nej, x)
37. Vilken var den senaste boken du läste? Läste ut: vet inte. Läste senast och inte läst ut: Incantation, en engelsk bok xD
38. Dansar du i bilen? Nej, gör du? ^o)
39. När var du i kyrkan senast? Jadu, lindas bröllop kanske?
40. Hur många hål har du i öronen? ett i varje
41. Har du någon piercing? Nepp
42. Har du någon tatuering? Nej, men snart hoppas jag :)
43. Har du provat droger? NEJ!!
44. Röka eller snusa? Man ska väl inte göra något av de?
45. När slutade du med gosedjur? Jag har inte slutat än :o
46. Har du pojkvän/flickvän? Nepp
47. Har du en bästa vän? Ja <3
48. Vad är ditt mobil nummer? De vill du bra allt veta
49. Vad ska du göra ikväll? Laga mat, städa och packa om de behövs
50 Har du några syskon? En syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0