-

Torsdag
Den kortaste dagen på veckan. Den började väl lite sisådär. Drömde en mardröm inatt men när jag kom till skolan blev den bättre. Efter skolan åkte jag och Tina in till stan där jag följde med henne för att köpa presenter till hennes mamma, vi svängde även in på lite andra affärer. Jag köpte systers julklapp så nu är jag fattis igen, den var inte billig för en fattiglapp som mig. Vi gick också på café station och drack varmchoklad. Riktigt gott! Efter de åkte vi hem. Sen dess har jag inte gjort mycket. Skulle städa lägenheten men orkar inte. Har inte diskat än heller och de måste jag göra innan jag kan sova. Jag fattar inte vad det är med mig, jag orkar ingenting, blir ledsen och arg över ingenting. Jag är väl bara inne i en sån period?! Men det är jävligt jobbigt när man känner att man inte orkar någonting.
Har varit riktigt förbannad idag också som ni kanske läste tidigare. Förstår verkligen inte hur fan man kan göra sådär mot någon som inte har gjort något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0