-

Jag loggade in på Schoolsoft, där vi får uppgifter och ser våra betyg på uppgifterna, i morse när jag kom till skolan. Då såg jag att våran grafisk kommunikations lärare har äntligen har satt betyg på våra uppgifter. Och gissa vad!!!

JAG FICK MVG PÅ EN AV UPPGIFTERNA!

Mitt tredje MVG i hela mitt liv. Snacka om att lyckan var på topp då.

Inte nog med att jag har fått ett MVG idag så kom linnéa med en sjuk fras:
"Jag brukar slicka i mig päronet" efter hon sa de började hon slicka på päronet.
HAHAH. Jag trodde jag skulle dö av skratt. Hon är så sjuk.
Hela historialektionen var flum som vanligt. Jag älskar dom lektionerna fast tror inte vår lärare gör de för vi jobbar inte så mycket :D

Även nu när jag satt och snackade med Felle i telefon kom hon med en rolig sak:
"Detta fungerar då aldrig"
Hahah, felle lät som en tant när hon sa de. Jag tycker lite synd om henne att hon redan måste bli en tant, endast 18 år gammal. xD

Den här dagen är helt jätte bra. Jag ska försöka få syster att logga in på msn så jag kan höra med henne om hon har laddat ner filmen Upp så hon kan skicka den till mig. Då blir dagen ännu bättre. Nu ska jag fortsätta med läxan, stannade på skolan till halv fem i dag för att sitta med svenskan men ändå blev jag inte klar med den. Men nu har jag gått över till psykologin. Den är inte rolig vill jag lova. Jag fattar ingenting men jag får göra ett försök.


- jag och mamma i vintras. Vi är snygga ;)

Kommentarer
Postat av: lollo

Vad roligt! GRATTIS! :D

2009-11-10 @ 22:49:39
Postat av: Jossa

Du måste se upp (A) men tycker du borde se den den i bure med hemmabio för den är värd och se på stor tv och bra ljud :D Den är så himla bra (A)

2009-11-11 @ 18:01:06
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0