- Läxa och APU

Jag har massor att göra, eller massor och massor, tre saker. Först ska jag bli nästan färdig med Svenskan där vi ska "redovisa", vi ska bara skicka in de till våran lärare, svenska språket på ett roligt sätt. Sen måste jag göra Engelskan där vi ska presentera våran bok som vi läst för en grupp på Fredag. Till nästa vecka ska jag vara nästan klar med flash filmen. Känns inte roligt då jag inte fattar något av flash. Jag är jätte dålig på de programet. Tina, våran lärare, har visat mig 4-5 gånger hur jag ska få min fågel att flyga men nästa gång jag ska göra så den flyger funkar de inte och då har jag gjort något fel fast jag gör som hon sa sist. Hm, knäppt de där vill jag lova. Dessutom har vi två prov snart, Historia och Grafisk kommunikation. Känns väldigt drygt. Dessutom ska vi ha hittat en APU plats till NÄSTA fredag. Vadå stressad. Jag har inte ens ringt till IKEA men de ska jag göra imorgon troligtvis. Om jag inte får där ska jag ringa till Norra Västerbotten och höra om dom vill ha mig där. Annars har jag inte en aning. Skulle helst vilja ha en plats i Skellefteå om jag inte får på IKEA men vad för rolig media finns de i Skellefteå?! Okej, jag har inte leta direkt men känns som de inte finns något roligt. Men jag får leta och höra med folk. Vet ni i Skellefteå om de finns något roligt Media grejs i där eller runt om kommentera de gärna här. :)
Nu ska jag återgå till svenskan och kanske göra någon mat. Ha de bra!


- Tre loggor jag gjorde på grafiskan. Dom är verkligen inte bra men skit samma, jag bryr mig inte känner jag, får satsa mer på uppgiften vi håller på med nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0