-

Jag har inte ätit än. jag är inte sugen på något. jag vill inte ha något. jag har ingen matlust. Jag vill hem till bureå, till mamma, syster och djuren. jag vill inte sitta här i lägenheten helt ensam och alla tankar snurrar. jag vet vad jag kan göra och jag är livrädd för att det ska hända.

jag har kanske fått APU plats nu, skulle ringa dit imorgon och höra igen. då får jag vara hemma fem veckor. jag tror det kommer bli skönt, om inte mamma och pappa dricker då på helgen. dessutom har jag nära till vännerna som man kan fara över till någon timme på kvällen, nu känns det som om bure/skellefte vännerna slängs åt sidan då jag bara är hemma över helgen och inte hinner träffa dom. de suger väldigt mycket. :/


- jag var inne på din bdb idag och du anar inte hur älskad du var. Kom tillbaka snälla.
Varför?
Varför?
Varför?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0