-

Prov Prov Prov
Jag orkar inte!!!
Jag började plugga nu och det är sjukt mycket vi ska kunna! Från sida 12 till 143. Inte exakt alla dom siderna men ungefär. De värsta är att jag inte vet riktigt vad det är jag ska plugga på. Vi har bara fått en massa sidor och inge mer typ? Våran lärare har typ bara sagt "vi har ju jobbat med det här nu i höst så ni kan de". Men nej, man kan inte allt bara för de. Jag får fåga henne imorgon vad de är riktigt vi ska kunna och plugga järnet då. Åh vad jag är opepp. Jag orkar verkligen inte skolan just nu, jag vill bara ha jullov!!!!

- jag fattar inte vad det är med dig, jag har inte gjort dig något men ändå
fräser och snäser du åt mig. Du ger mig blickar som ser ut att säga att jag
är dum i huvudet och helt bombad. Det är inte kul och jag orkar inte med
sånt. Lägg av snälla annars kommer vi bli ovänner och de vill jag inte!



- Jag vill så gärna flytta hem till mamma men jag orkar inte pendla varje dag. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0