- lite små kaos just nu, men snart går det över

Klockan är bara just över 22 och jag gäspar redan. Känns som om det blir en tidigkväll ikväll eller somna i soffan just efter idol. Undra vem som åker ut idag? Känns som om det är rabih som får gå men man vet aldrig. Tycker inte han var så bra ikväll. Några som jag tyckte var bra var: Tove, Nicklas, Calle, Mariette. Sen minns jag inte dom andra. Känner att jag inte minns vad dom andra ens heter. x)

Tidigare idag när jag var på byn och handlade och hade just betalat såg jag Han. Jag kände bara hur illamående jag blev och hur skammen började stiga. Tankarna kom igång och de första var allt var mitt eget fel. Jag var max 1 meter ifrån han. En person emellan oss hade vi. Han kunde komma fram hur lätt som helst och pratat med mig och då skulle jag bara blivit ännu mer äcklig än vad jag redan är.
Att en enda person kan förstöra så mycket, att en endast person han få en att känna rädsla där man växt upp och alltid känt sig trygga. Man är alltid på sin vakt, är han här i närheten? var de där han? är de han där framme, jag måste svänga in här för att slippa han även om de blir en kilometer längre hem. Fan jag kan inte svänga in någonstans jag måste gå förbi han och vara inte ens en meter ifrån han, kunna nudda han. Vad kommer notus göra? Vilja hälsa? Snälla gå bara här bredvid mig notus. På med luvan och in i jackan, han får inte se att det är jag. Han får inte se mig, han får inte hälsa, då bryts allt ner som jag byggt upp sedan sist. Hela min värld rasar.


JUST NU SKULLE JAG KUNNA GÖRA ALLT FÖR ATT SLIPPA ALLA DESSA TANKAR OCH MINNEN SOM BARA SVIDER OCH TAR ONT!




Varför flyr du ifrån mig när jag mår dåligt och behöver dig som mest?Du säger ju att du finns för migmen direkt när jag blir nere försvinner du, slutar messa.Förlåt för att jag mår dåligmen jag kan inte hjälpa att vissa dagar är tyngre än andra. Speciellt när jag justkommit hem och är 20-30 meter ifrån han som gjort mig illa. Jag kan faktiskt intehjälpa de.
Snälla, sluta fly från mig hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0