-

Just kommit hem. Har varit och hämtat lite lammkött hos Stefans jobbar kompis. Innan vi for dit hade vi hönsjakt också. Det var inte så lätt men tillslut fick vi tag i dom. Stefan var helt sär när vi först kom till mormor, då stod han och viftade med armarna så vi skulle komma dit. Efter de när vi var påväg till hans jobbarkompis ringde han flera gånger till mamma och sa "Bil 1 Kom!" och så har han hållt hela tiden.
Idag händer det inte så mycket vad jag vet, vi ska till stugan och fixa iordning för vintern där. Snön har ju kommit överallt nu förutom i Bureå såklart. Men snart kom den väl hit också. Annars har jag inte planerat så mycket idag. Får se vad som händer. :)

Nu ska jag ta och hjälpa till med köttet och hoppas att vi äter lamm till middag. Mums säger jag bara då! :D
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mahlin

är lammkött gott? :o

2009-10-24 @ 15:55:49
URL: http://mentalbrainstorm.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha vilket sammanträffande! :O vi ska hämta ett lamm imorgon x)

2009-10-24 @ 16:11:41
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0