-

Jag kan inte komma in på din blogg Mullz så jag svarar här:
Ja, lammkött är gott. Det är jätte många som inte tycker om lamm därför att folk kan tycka de smaka ull. Men jag tycker iaf att lammkött är gott:)


Delat upp köttet, skurit de i grytbitar, varit på en promenad, förberätt middagen och busat med Notus. Allt detta har jag hunnit sedan jag skrev sist. har hunnit sitta vid datorn lite också. Tycker de var mycket på de här få timmarna. Eller så kanske de är jag som brukar ha lite att göra annars. Men det finns inte mycket att göra i Bureå. Nu skriver jag bara sånt som är ointressant att veta så jag säger Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha ett dött x)

2009-10-24 @ 18:21:08
URL: http://hurtbullar.blogg.se/
Postat av: Mullz

ja jag vet, jag har satt lösenord på bloggen... om du tar bort a:et i mitt 'riktiga' namn och byter ut det till ett @ så har du användarnamnet+lösenordet som krävs för att ta dig in dit x)

2009-10-26 @ 20:29:48
URL: http://mentalbrainstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0