-

Notus har varit så mysig inatt. Började med igår när jag la mig och såg film vid tolv-halv ett. Då la han sig bredvid mig och sov, han vägrade flytta på sig när jag rörde mig och skulle fixa med ljudet och när jag skulle krypa tillbaka under täcket. Sen någon gång inatt/imorse kom han och låg jätte tätt intill mig och när vi tillslut vaknade vid halv elva eller nått sånt var han jätte gosig. :]

När jag hade klätt mig så for vi ut. Vi gick och träffade en så sjukt söt valp. Skulle kunna kidnappa den om jag inte kände personen som ägde den då. När jag sedan for vidare upptäckte jag att klockan var kvart över 11 och skulle vara på byn halv tolv. Då blev jag lite stressad då jag var typ 1-2 kilometer hemifrån och segproppen till hund ville ju inte bara lunka på vid, läs bakom, cykeln. Men tillslut var vi hemma och påväg till byn mötte jag farmor och farfar. Efter vi varit och fikat/ätit frukost gick vi hem till oss och städade så nu är huset rent och fint:).


-Jag hittade ingen annan bild på dig.
De jag vill säga är att jag saknar dig. Jag saknar att ligga nere i källaren och trycka/trå popcorn och dricka cola. Poppa popcornen i fel olja, gå på promenader, vara i stugan och allt vad vi gjorde. Jag önskar vi inte bodde så långt ifrån varandra så man kunde åka till dig över en helg.
Jag hoppas vi ses snart igen! <3


Kommentarer
Postat av: Jossa

haha jag var tvungen och kolla bra länga på bilden och tänka "vem fan är det där?" haha, jag är seg! Och jag hoppas också vi ses snart, får jag förlängt på jobbet vid lucia kommer jag upp i januari, jag lovar, saknar dig med! <3<3<3<3

2009-10-28 @ 15:46:00
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0