-

Godmorgon eller kanske godag :)
Jag skulle vilja säga Godmorgon fast klockan är halv fem och jag har varit vaken flera timmar. Men jag har fortfarande inte fått på mig några kläder. Jag har legat i sängen och bytt plats till soffan och sätt gossip girl hela dagen. Fast jag kom mig ut i skogen en liten stund där vid kvart i två eller om den var kvart i tre. Mamma skulle nämligen bort och alla andra var borta så jag var tvungen ut med notus. Men det var faktiskt skönt, annars kommer jag väl mig inte ut senare då vi ska till mormor och ha "fest". Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan duscha. Vågar nämligen inte duscha i källaren om jag är ensam hemma. Jag är rätt feg av mig.
Men kvällen kommer nog bli rolig men skulle ändå hellre viljat umgås med mina gamla vänner. Menmen, det finns inte mycket att göra. Jag hoppas vännerna får de roligt tillsammans :)


- Inte så rolig video men x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0