-

Godmorgon!
Halsont inatt och idag. Har hela natten legat och sväljt. Jag sväljer en jäkla massa när jag har ont i halsen. Så nu har jag druckigt en kopp äckligt te. Ska snart ut på en promenad med Notus då ska jag gå förbi byn och köpa något gott te som jag kan dricka idag. Emmas äckliga te går knappt att dricka. Ska bara få i mig lite piller och en macka. Jag gruvar mig för mackan, hatar att äta när jag har ont i halsen. Men jag kan ju inte direkt sluta äta för de. Nej, jag ska inte klaga så mycket nu. Jag ska tänka posetivt nu. Kommer det hända något bra idag? .. Hm .. Nej, inget jag kommer på. Typiskt också. Ska plugga och städa mitt rum idag. Eller ja, försöka. Skulle ju städa mitt rum igår också men så blev det ju inte, kom bara in disk i mitt rum istället. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0