-

Godkväll.
Har inte mycket att säga. Sjuk, varit på vårdcetralen. Dom konstanterade att jag har vätska bakom trumhinnan. Så nu har jag fått någon konstig nässpray som jag ska använda morgon och kväll som tydligen ska minska svulnaden(?). Doktorn var mysko, dryg som fan och väldigt försiktig. Jag och pappa trodde först han var ful för han höll på ramla över stolen fast sen trodde vi han hade tagit lugnande. Kändes mer som om han tagit lugnande och skulle inte förvåna mig heller. Träffade Pia och hennes lilla familj i väntrummet där också, trevligttrevligt.
Snart idol, ska nog poppa lite popcorn och krypa ner i soffan och sen slumra till där också. Det är så hiskeligt skönt att somna i soffan. Fast det är jobbigt att vakna sen och gå upp för den jätte långa trappen sen, den känns som om den är en mil lång när man är sådär trött att man knappt kan hålla ögonen öppna.
I helgen blir det inte att göra så mycket, jag är ju sjuk så jag får typ inte göra någonting för mamma och pappa. Jag hoppas jag får fara iväg till någon kompis imorgon på dan då alla är borta. Men vi får se. :)


- notus i sommar i bussen på väg till umeå för att träffa Jossa dagen efter! :D


Kommentarer
Postat av: Jossa

Notus var så himla söt i bussen i somras, och så himla duktig (A) Det är tur att han har en sån bra ägare (A)

2009-10-09 @ 20:08:51
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0