-

Åh vad jag vill pierca tungan. Jag funderar mer och mer på att göra det men jag är så himla feg! Egentligen finns det inget att vara rädd för, lite smärta har ju ingen dött av, dessutom har jag läst en massa och tydligen så gör det inte så ont. Det är mer efteråt det gör ont. Jag får ta med mig någon som kan hålla mig i handen. x)

Ska börja göra någon middag nu, vet inte riktigt vad det blir. Har inte så mycket att välja på, frysen har börjat eka men något ska jag väl finna där. Annars har jag alltid nudlar. Mums!

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Mahlin

det enda du bör tänka på är väl att tvätta piercingen jävligt noga i början eftersom det finns sjukt mycket bakterier i munnen x) men det är ju snyggt och det är lätt värt smärtan(skulle jag tippa på)! du är bra neah, kom ihåg det! <3

2009-10-16 @ 14:42:01
URL: http://mealinn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0