-

Jag känner sån ilska inom mig ikväll, okej, jag har varit arg många gånger idag för den här förbannade spotifyn som fortfarande inte vill funka. Men den här ilskan är inte likadan, den andra ilskan är riktat mot något utanför min kropp. Den nya ilskan riktar sig till mig, enbart mig och ännu mer mig.

Jag känner ilska för allt jag gjort mot mig själv. Hur fan kan jag gjort såna saker?
Jag känner ilska för att jag inte kan prata öppet om det jag gjort mot mig själv. Att jag inte kan säga till folk som bryr sig om mig vad jag gjort.
Jag känner ilska för att jag skäms över mig själv, över det jag gjort.
Jag känner ilska för att jag är äcklig, för att jag inte kan få kort äckelkänslan.
Jag känner ilska för att jag fortfarande kan känna hans händer.
Jag känner ilska för att jag är så förbannat svag, jag kan inte ens gå vidare från de jag varit med om på egen hand.
Jag känner ilska för att jag aldrig duger åt mig själv.
Jag känner ilska för att jag inte kan se mig själv som fin.
Jag känner ilska för jag känner mig så dålig. Dålig på allting. Finns inte en pinal jag är bra på.



Ni som läser detta ska inte känna att jag tycker något sånt här om er, det gör jag verkligen inte, det är enbart riktat mot mig själv!

Kommentarer
Postat av: Felle

Älskling, jag vill inte att du ska känna sådär! =(

I min värld finns det ingenting som är dåligt med dig!

Detta ska du vara stolt över:

- Du gör inte sådana saker mot dig själv längre!

- Med tiden kommer du att kunna prata öppet om det, och du har ju faktiskt pratat om det med några!

- Jag förstår att du skäms, men gör inte det. Se det som någonting du kan dela med dig till andra. Så att andra lär sig att det inte är värt det.

- Du är INTE äcklig! Den känslan ska jag trolla bort!!

- Det är bara inbillning sötnos. Hans händer ligger snart i en brevlåda någonstans i Stockholm. Jag tänker nämligen hugga av dem och posta dem till Fredirk Reinfelt.

- Älskling, du är inte svag! Du är mycket starkare än mig. Och du ska inte behöva gå vidare själv. Du har mig och jag hjälper dig om du inte vågar ringa själv. Det vet du!

- Du duger! Om inte för dig själv, kom ihåg att du duger åt mig! <3

- Ingen ser sig själv som fin. Men ur mina ögon är du den finaste på hela jorden och om jag kunde skulle jag plocka ut mina ögon och ge dem till dig så att du kan se dig själv ur mina ögon.

- Hjärtat, du är bra på allt! Utan dig skulle det inte finnas någon Felicia Nyström. Det vet du! Så om du inte kan komma på någonting du är bra på så kom ihåg att du är bra på att hålla din bästavän kvar på jorden. Du är bra på att finnas där för henne och på att trösta henne när hon är ledsen. Det finns ingen som är bättre än dig när det kommer till att finnas där och trösta.



Du ska veta att du är allt! Every day, Every night. Together forever! In darkness and in light, I'll be there for you and you'll be there for me.



Jag älskar dig bästavän! Så när du känner att du inte duger, kom ihåg att du duger för mig! Du duger mest av alla i hela världen! <3

2009-10-15 @ 23:28:08
URL: http://luddzofellz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0