-

Nu äntligen har jag gjort mig klar för dagen och skrivit en handlarlista. Nu ska jag bara orka gå iväg och handla, eller kanske cykla. Jag är inte så hurtig att jag går. Fast igår när jag skulle hem från skolan tänkte jag faktiskt gå hem, jag var jätte sugen på en promenad men jag ändrade mig, jag orkade inte. Haha. Jag är världens latmask. Men så fort jag får pengar ska jag åka och simma då kanske jag inte blir lika lat. Man får hoppas på det. På lovet ska jag försöka ta mig till Badhuset hemma och simma, där är det inte lika dyrt heller. Det suger att allt här i Umeå kostar så mycket. Man är vän i lilla Bureå att det kostar 60 spänn att gå på bio, bada för inte alls mycket och likaså att gymma. Men här kostar bion 90-110:-, simma kostar typ en hundring och att gymma kostar också 100:-. Och när man är en fattig student är det inte lätt. Och jag vill inte vara ute och gå själv när det är mörkt här då det har varit jätte mycket våltäckter och försök till våldtäkter, inte just här där jag bor men ändå. Det är läskigt!

Nu ska jag kroppa i img hörlurarna och bege mig till Coop Nära. Hoppas det inte är så kallt ute, det ser varmt ut för att solen är framme men så är säkert inte fallet.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0