-

Suck!
Jag har äntligen fått igång mitt internet. Har försökt starta om de flera gånger idag men det har inte funkat, jag har till och med startat om datorn tre gånger. Jag startar om/stänger sällan av min datorn. Så helst plötsligt funkar de när jag tänkte läsa en grej för mamma. Men då vill jag inte ha datorn utan bestämt mig för att åka in till stan och hyra film. Haha.
Vad har jag gjort idag då om jag inte suttit vid datorn?
Jag har varit ute och gått, UTAN hund! Det har nog aldrig hänt sen Notus kom in i mitt liv. Det var riktigt skönt och jag bestämde mig när jag gick där att jag ska ut och promenera varje dag för det är inte så farligt. Bara man har musik i öronen så har man helt plötsligt gått 2 kilometer. Okej, det är kanske inte så mycket men ändå.
Ikväll ska jag bara slappa framför en film, så ska åka in till stan om en stund och hyra. Vet inte riktigt vad det blir, har ingen speciell jag vill se. Får se vad jag hittar helt enkelt.

Ha en bra kväll!
Redigerade några bilder igår kväll, här kommer nån enstaka :)

- Snurr på skolan tidigare i veckan


- Jag och Felle 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0