- Är älgjakten igång än?

Jag har hunnit vara vaken i någon timme redan. Blev nämligen väckt av en helt underbar låt, secondhand serenade - fall for you, men det uppskattades faktiskt inte för jag upptäckte att det var min väckare som sjöng, då blev låten helt plötsligt inte lika underbar. Jag glömde stänga av den igår kväll och nu imorse kunde jag inte somna om. Så har varit vaken sen 07.40 på en ledig dag och dagen kommer bestå av läxa. Nej, jag skulle helt klart fått slippa den där förbaskade låten sådär tidigt på morgonen. Jag får ta igen den förlorade sovmorgonen imorgon. Då finns de ingen väckare som kommer väcka mig iaf.

Jag ska snart ut med Notus på en promenad. Sitter och funderar vart vi ska gå, har varit och gått på alla vägar 2 miljoner gånger redan så man är något less på alla vägar här. Blir antagligen den vanliga vägen, Industrian, "Huvudvägen" i bureå, skärvägen och sen svänga in mot huset. TRÅÅÅKIG! Undra om Notus också är less på vägarna här i bureå. De måste han vara, fast kanske han ser något roligt varje gång vi går dessa vägar så dom inte blir tråkiga. I så fall skulle jag vilja vara en hund.

Är det någon som vet om älgjakten fortfarande är igång? Så man kanske vågar sig ut i skogen.

Ha en bra dag!


- Nemo, min mosters hund, och Notus 2007 :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Pappas lag har då skjutit klart för den här gången :) men det är klart du vågar dej ut i skogen iaf! dom får ju inte skjuta utan att veta vad det är ;P

Kram<3

2009-10-23 @ 20:43:25
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0